SaiPa ja mainostoimisto Avidly yhteistyöhön | SaiPa

SaiPa ja mainostoimisto Avidly yhteistyöhön

SaiPa lähtee kohti uutta kautta uuden markkinointikumppanin kanssa. Avidlyn roolina on paitsi sparrata SaiPaa uuteen nousuun myös tarjota paikallista tukea arkeen.


Tänä vuonna 75 vuotta täyttävä SaiPa lähtee kohti tulevaa kiekkoilukautta monin tavoin uudella energialla. SaiPan keväällä aloittanut uusi toimitusjohtaja Jani Valkeapää katsoo eteenpäin luottavaisin mielin ja uskoo, että kovalla työllä ja yhteishengellä keltamustat sydämet sykkivät jatkossa entistä vahvemmin, menneen kauden haasteista huolimatta.

“Parhaat tulokset saavutetaan, kun asioita tehdään aidosti sydämellä. Aiomme toiminnassa palata perusasioihin: Hyvään peliin ja hyvään tunnelmaan. Haluamme tarjota urheilun kautta positiivisia tunne-elämyksiä ja ennen kaikkea sen yhteishengen, että tullaan kannattamaan porukalla oman kylän poikia”, luonnehtii Valkeapää. “Lähdemme ensi kauteen hyvillä fiiliksillä ja haluamme innostaa kaikki eteläkarjalaiset, erityisesti uudet nuoret SaiPan kannattajat mukaan”, hän sanoo.

SaiPa kaipasi uutta markkinointikumppania ensi kaudelle tapahtumatuotantojen myymiseen ja markkinointiin sekä vastuullisuuden viestimiseen. SaiPa oli jo tehnyt aiemmin yhteistyötä strategian visualisoinnin parissa valtakunnallisesti toimivan Avidlyn kanssa ja toukokuussa solmittiin sopimus markkinointikumppanuudesta.

“Voimme luottaa, että markkinointikumppani ymmärtää arvomme kuten yhteisöllisyyden ja perinteiden kunnioittamisen ja että voimme niiden kautta lähteä tekemään yhteistyötä”, sanoo SaiPan viestintä- ja markkinointipäällikkö Jonna Vuorinne.

Vuorinne näkee, että SaiPa haluaa olla paikallinen liima, joka varsinaisen urheilutoiminnan lisäksi luo siltoja ja tekee yhteistyötä ruohonjuuritasolla yritysten ja toisten urheiluseurojenkin kanssa, eli tekemistä on paljon. “Arvostamme, että markkinointikumppanilla on osaamista laajasti eri osa-alueilla ja että meillä on paikalliset yhteyshenkilöt.”

Avidlylle SaiPa on erittäin merkittävä ja näkyvä asiakas erityisesti Etelä-Karjalan markkinoilla.

“On ollut upea lähtökohta yhteistyölle, että olemme päässeet työstämään strategiakuvaa asiakkaan kanssa. Avidly on täysillä mukana tukemassa SaiPan menestystä”, sanoo Avidlyn operatiivinen johtaja Sanna Rautio.

#SAIPA75